• Welkom
  • communicatie
  • WIE
  • WERK
  • Contact
Menu

Verbindt merk en doelgroep.

16 Graaf Zeppelinlaan
Amstelveen, NH, 1185 HD
06 41 36 17 99

Your Custom Text Here

Verbindt merk en doelgroep.

  • Welkom
  • communicatie
  • WIE
  • WERK
  • Contact
VVV_Dinercheque_3D_FRONT.png

VVV Dinercheque

De lékkerste dinercheque van Nederland

Uitdaging
Bekendheid geven aan de VVV Dinercheque na een re-branding en herpositionerings- traject en het aansluiten van nieuwe restaurants in een hoger segment. 

Brand Match
In een brand match met de nieuwe Gault&Millau gids vonden we voor VVV Dinercheque een passende partner die de kaart direct hoog in de markt zet. Maximale awareness bij de juiste doelgroep kregen we tijdens het Gault&Millau Live Innovators event en door vermelding in de gids. Bezoekers van het event ontvingen een mailpiece met een conversie aanbod. 
Verdere bekendheid verkregen we door vermelding op de websites van beide partners en in de app. Zo vonden we voor de VVV Dinercheque een langdurig partnership, passend bij de nieuwe, up-market positionering van de kaart met een hogere belevingscomponent.

Middelen
Vermelding in de gids met betaal-icon, back cover en advertenties. Officieel partner bij de introductie van de G&M gids 2019 als sponsor van Prijs-Plezier Award en een booth op het event.  Gevolgd door een mailing naar G&M restaurants voor acceptatie van de VVV Dinercheque. Een item bij Koffietijd op RTL 4 zorgde voor bekendheid bij het grote publiek.

VVV Dinercheque

De lékkerste dinercheque van Nederland

Uitdaging
Bekendheid geven aan de VVV Dinercheque na een re-branding en herpositionerings- traject en het aansluiten van nieuwe restaurants in een hoger segment. 

Brand Match
In een brand match met de nieuwe Gault&Millau gids vonden we voor VVV Dinercheque een passende partner die de kaart direct hoog in de markt zet. Maximale awareness bij de juiste doelgroep kregen we tijdens het Gault&Millau Live Innovators event en door vermelding in de gids. Bezoekers van het event ontvingen een mailpiece met een conversie aanbod. 
Verdere bekendheid verkregen we door vermelding op de websites van beide partners en in de app. Zo vonden we voor de VVV Dinercheque een langdurig partnership, passend bij de nieuwe, up-market positionering van de kaart met een hogere belevingscomponent.

Middelen
Vermelding in de gids met betaal-icon, back cover en advertenties. Officieel partner bij de introductie van de G&M gids 2019 als sponsor van Prijs-Plezier Award en een booth op het event.  Gevolgd door een mailing naar G&M restaurants voor acceptatie van de VVV Dinercheque. Een item bij Koffietijd op RTL 4 zorgde voor bekendheid bij het grote publiek.

Gault&Millau Gids NED_2019+VVV.png
2x ads G&M.png
IMG_6405.JPG
IMG_6428.JPG

Brand Match brengt jouw merk verder.