• Welkom
  • communicatie
  • WIE
  • WERK
  • Contact
Menu

Verbindt merk en doelgroep.

16 Graaf Zeppelinlaan
Amstelveen, NH, 1185 HD
06 41 36 17 99

Your Custom Text Here

Verbindt merk en doelgroep.

  • Welkom
  • communicatie
  • WIE
  • WERK
  • Contact

VVV Cadeaukaart

De meest populaire cadeaukaart van Nederland

Uitdaging
De VVV Cadeaukaart is marktleider binnen de cadeaukaartenmarkt. Na de omschakeling naar een digitale kaart en de nieuwe merkpositionering moest de kaart opnieuw onder de aandacht worden gebracht bij de retailers van Nederland. Zo veel mogelijk winkels en webshops moesten de nieuwe VVV Cadeaukaart gaan accepteren, zowel in de winkels als online.

Oplossing
Wij verzorgden de herintroductie naar retail Nederland, met verschillende benaderingen voor grote en kleine prospects, waarbij het zaak was met ze in gesprek te komen.

Middelen
Voor grote prospects is er een grote zitzak ontwikkeld, een zak geld die symbool staat voor de extra omzet als je de VVV Cadeaukaart accepteert. Deze werd altijd persoonlijk langsgebracht, zorgde voor een ludieke entree en werd met enthousiasme ontvangen . Hierdoor is het de perfecte introductie gebleken om tot een gesprek te komen. Voor kleinere prospects was er een snoep pot met muntgeld. 
Overige middelen waren een EDM campagne met een prospect website als landingspagina. Ook ontwikkelden we een sales presentatie en leavebehind. Een succesvolle en opvallende aanpak.
Dat de VVV Cadeaukaart al na één jaar een succes is, maakten we duidelijk in een infographic gebaseerd op een onderzoek van Q&A.

VVV Cadeaukaart

De meest populaire cadeaukaart van Nederland

Uitdaging
De VVV Cadeaukaart is marktleider binnen de cadeaukaartenmarkt. Na de omschakeling naar een digitale kaart en de nieuwe merkpositionering moest de kaart opnieuw onder de aandacht worden gebracht bij de retailers van Nederland. Zo veel mogelijk winkels en webshops moesten de nieuwe VVV Cadeaukaart gaan accepteren, zowel in de winkels als online.

Oplossing
Wij verzorgden de herintroductie naar retail Nederland, met verschillende benaderingen voor grote en kleine prospects, waarbij het zaak was met ze in gesprek te komen.

Middelen
Voor grote prospects is er een grote zitzak ontwikkeld, een zak geld die symbool staat voor de extra omzet als je de VVV Cadeaukaart accepteert. Deze werd altijd persoonlijk langsgebracht, zorgde voor een ludieke entree en werd met enthousiasme ontvangen . Hierdoor is het de perfecte introductie gebleken om tot een gesprek te komen. Voor kleinere prospects was er een snoep pot met muntgeld. 
Overige middelen waren een EDM campagne met een prospect website als landingspagina. Ook ontwikkelden we een sales presentatie en leavebehind. Een succesvolle en opvallende aanpak.
Dat de VVV Cadeaukaart al na één jaar een succes is, maakten we duidelijk in een infographic gebaseerd op een onderzoek van Q&A.

VVV Kaart 3D.png
Leadership_0000_Zak-geld.png
drop pot  V2.png
VVV opzet infographic.V5.jpg
totaal aangepast.png

Brand Match brengt jouw merk verder.