• Welkom
  • communicatie
  • WIE
  • WERK
  • Contact
Menu

Verbindt merk en doelgroep.

16 Graaf Zeppelinlaan
Amstelveen, NH, 1185 HD
06 41 36 17 99

Your Custom Text Here

Verbindt merk en doelgroep.

  • Welkom
  • communicatie
  • WIE
  • WERK
  • Contact

Zilveren Kruis ZZP polis

De ziektekosten polis voor ZZP-ers

Uitdaging
Zilveren Kruis heeft een speciale ziektekostenpolis met specifieke voordelen voor ZZPers en zelfstandigen. Een goed product dat onder de ZZP doelgroep onder de aandacht gebracht moest worden.

Oplossing
Als eerste ontwikkelden we een nieuwe strategie voor de ZZP polis, waarin naast een medisch voordeel ook het zakelijk voordeel gecommuniceerd werd. Samen met een groot aantal ZZP partners gaven we inhoudelijk een toevoeging aan de polis. De nieuwe strategie: ‘Als ZZPer ben jij de motor van je bedrijf. Als jij gezond en scherp blijft, is je bedrijf dat ook,’ bleek zeer succesvol als positionering en in acquisitie. Er werden 120% meer polissen afgesloten.

Brand Matching
In een samenwerking met een groot aantal ZZP organisaties werd gebruikgemaakt van hun media om de doelgroep te bereiken. Radiozender Sublime FM werd ingezet voor de landelijke campagne en een actie waarbij ZZPers die een ZZP ziektekostenverzekering afsloten bij Zilveren Kruis een radiocampagne op Sublime FM konden winnen.

Middelen
Edm, fysieke dm, online video op Zilveren Kruis-site, banner campagne, twitter berichten, items op partner sites, links naar landingspagina op de Zilveren Kruis site. Radio campagne i.s.m. Sublime FM.

Zilveren Kruis ZZP polis

De ziektekosten polis voor ZZP-ers

Uitdaging
Zilveren Kruis heeft een speciale ziektekostenpolis met specifieke voordelen voor ZZPers en zelfstandigen. Een goed product dat onder de ZZP doelgroep onder de aandacht gebracht moest worden.

Oplossing
Als eerste ontwikkelden we een nieuwe strategie voor de ZZP polis, waarin naast een medisch voordeel ook het zakelijk voordeel gecommuniceerd werd. Samen met een groot aantal ZZP partners gaven we inhoudelijk een toevoeging aan de polis. De nieuwe strategie: ‘Als ZZPer ben jij de motor van je bedrijf. Als jij gezond en scherp blijft, is je bedrijf dat ook,’ bleek zeer succesvol als positionering en in acquisitie. Er werden 120% meer polissen afgesloten.

Brand Matching
In een samenwerking met een groot aantal ZZP organisaties werd gebruikgemaakt van hun media om de doelgroep te bereiken. Radiozender Sublime FM werd ingezet voor de landelijke campagne en een actie waarbij ZZPers die een ZZP ziektekostenverzekering afsloten bij Zilveren Kruis een radiocampagne op Sublime FM konden winnen.

Middelen
Edm, fysieke dm, online video op Zilveren Kruis-site, banner campagne, twitter berichten, items op partner sites, links naar landingspagina op de Zilveren Kruis site. Radio campagne i.s.m. Sublime FM.

ZKA mobile en site.jpg
DM met ZKA cover.png

Zilveren Kruis ZZPer Ellen de Haan

Zilveren Kruis Ad Ghering over de ZZPer

Brand Match brengt jouw merk verder.